wtorek, 28 marca 2017

Deser - Bomba witaminowa :)

Hej kochani :)
Z racji tego, że miałam dziś gości musiałam szybko wykombinować ''coś na ząb'', a że musiałam zaspokoić czwórkę bardzo energicznych dzieci postanowiłam zrobić szybki deser owocowy.

Składniki :
- banany
- kiwi
- mango
- borówki
- jagody mrożone (własne)
- nasiona konopii
- nasiona chia

Celowo nie podaję proporcji ponieważ nie ma żadnej filozofii w tym deserze i polecam, żeby każdy ustalił sobie ile czego chce :)

Banana zmiksowałam i wlałam na spód.
Kolejna warstwa to zmiksowane kiwi i na samej górze zmiksowane jagody z mango.
Na wierzch dałam borówki i całość posypałam nasionami chia oraz łuskanymi nasionami konopi.
I tyle ......SMACZNEGO !




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Becia zdrowo bloguje Template by Ipietoon Cute Blog Design