piątek, 26 października 2018

Stan zapalny między kręgami - okropny ból kręgosłupa uposledzający chodzenie.




Po dwóch tygodniach męczarni, dzis poczułam ulgę. 
Zaczęło się niewinnie....Ból kręgosłupa, który zresztą jest mi bardzo dobrze znany, gdyż 17 lat temu przeszłam operację odcinka lędźwiowego L4/L5.
Miałam przepuklinę jądra miażdżystego, pęknięty kręg wrastający w kanał co powodowało częsciowy niedowład nogi a przy tym oczywiscie okropne bóle kręgosłupa. 
Po operacji często dokuczały mi bóle po wysiłku, które jednak mijały jak chwilę odpoczęłam.
Tym razem byłam przerażona. Ból z dnia na dzień nasilał się.
 Pojechałam do lekarza, który operował mnie 17 lat temu.
 Zdjęcie rtg wykazało, iż mój kręgosłup jest w idealnym stanie, więc trzeba było szukać dalej. Wykonałam rezonans. Wynik-stan zapalny.
Na szczęcie nic poważniejszego, ale dawno się tak nie bałam o swoje zdrowie.
Pojechałam do drugiego neurochirurga potwierdzić mój stan.
Obie diagnozy na podstawie rezonansu takie same - stan zapalny kręgosłupa :(
To była dla mnie masakra, bo zamiast pracować, ruszać się, ja cały czas musiałam leżeć. 
Każdy ruch powodował ból. Zaczęłam jeździć na fizykoterapię.
 Okazało się, że dobrano mi niestety  zabieg, który wywołał u mnie efekt odwrotny :( 
Dosłownie mnie scięło. Wstawałam tylko jak musiałam. 
Na szczęscie trzeciego dnia fizykoterapeutka zmieniła mi zabiegi na własną rękę i przyniosło mi to lekką ulgę. W między czasie czekałam na moje ukochane pijawki.
Dzis mój mąż, który wczesniej nawet nie chciał zbliżać się do pijawek, sam mi je postawił :)
Jestem z niego bardzo dumna. 
I wiecie co? Nie czuję bólu :)
To jest niesamowite, jak ogromną moc ma natura :)

P.S Wkładałam pijawkę do kieliszka, mąż przykładał w wyznaczone miejsca i pijawka wgryzała się w moje plecy ;) 
Zaznaczam, iż pijawki pochodzą z certyfikowanych hodowli a ja ukończyłam kurs hirudoterapii, jednak nie mogłam wykonać sama sobie zabiegu, więc wyręczył mnie mąż :)
Zdolniacha.



 






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Becia zdrowo bloguje Template by Ipietoon Cute Blog Design