niedziela, 11 lutego 2018

Hubert Czerniak -włącz myślenie, Stanisław Olszewski- żyj w zdrowiu

Wczoraj miałam niesamowitą przyjemność wziąć udział w 8 godzinnym Seminarium z niesamowitymi osobistościami takimi jak Dr Hubert Czerniak czy Stanisław Olszewski.

Dr Hubert Czerniak w kilku słowach :

Dzień dobry, nazywam się Hubert Czerniak. Jestem lekarzem chorób wewnętrznych z ponad dwudziestoletnim stażem w Podstawowej Opiece Zdrowotnej. Przez wiele lat tkwiłem w błędzie - dałem się oszukiwać pseudoautorytetom i pseudowiedzy. Wyrwałem się jednak z tej matni... Początek temu dała książka Edwarda Griffin'a "Świat bez raka". Włączyłem myślenie!



Na tym kanale obnażamy fikcję, która nas otacza - kiedy idziecie do lekarza, kupujecie leki, oglądacie telewizję, słuchacie polityków... Wszystko to wielka mistyfikacja, która ma zakuć nas w kajdany.

I'm not Slave - nie jestem niewolnikiem. Włączcie myślenie! Subskrybujcie kanał Hubert Czerniak TV. Także nie bądźcie niewolnikami...

Zapraszam na kanał Doktora Huberta Czerniaka






I Kilka słów o Stanisławie Olszewskim

Od roku 1991 zajmuję się radiestezyjno-komputerowo-mentalnym badaniem oraz korekcją właściwości i możliwości więzi i więzów myślowo – emocjonalno – fizycznych w obszarach przestrzeni, gdzie znajdują się tworząc relacje, osoby, zwierzęta, rośliny i przedmioty. Cierpiącym i chorym pomagam masażami, ziołami, dietami, hydro, sauno i chromoterapią, aroma i dźwiękoterapią, terapią ruchem i oddechem.




Zapraszam do zapoznania się ze stroną  http://www.lekabel.com/ gdzie można  kupić np.mms, octy, probiotyki, mieszanki ziół.
Świetny sklep.




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Becia zdrowo bloguje Template by Ipietoon Cute Blog Design